پاورپوينت با عنوان آشنايي با مرلين منسون

پاورپوينت با عنوان آشنايي با مرلين منسون

پاورپوينت با عنوان آشنايي با مرلين منسون در 12 اسلايد قابل ويرايش

 


 مرلين منسون نام مستعار برايان وارنر  متولد سال 1969 ميلادي از يك خانواده فقير و سطح پايين فرهنگي در منطقه كانتون اوهايو آمريكا مي‌باشد . وي دوران كودكي سختي را پشت‌سر گذاشته و همواره با آرزوهاي كوچك اما دست‌نيافتني اقتصادي و مالي و آنچه در برهه زماني موردنظر ، حداقل‌هاي يك زندگي را براي يك كودك و نوجوان در آمريكاي افسار گسيخته لازم مي‌ساخت بزرگ شد . 
وارنر دوران كودكي پر از حسرت خود را به جواني مي‌رساند . در حالي كه گروهي نيز اظهار كرده‌اند وي مدتي را در يك مدرسه مذهبي مسيحي تحصيل كرده‌است. برايان در سن 18سالگي ضمن نقل مكان به منطقه تامپاباي در فلوريدا به شغل روزنامه‌نگاري روي مي‌آورد . 
وارنر در طول اين مدت مطالب مختلفي را با قلمي ضعيف و سطحي‌نگر در نقد اشعار موسيقي‌هاي مبتذل و سخيف " متال " و " راك " به رشته تحرير در مي‌آورد. گروهي از هواداران وي به غلط او را منتقد متاليكا معرفي مي‌كنند . اما آنچه با اطمينان در‌خصوص اين برهه زماني شيطان‌مدرن مي‌توان اظهارنظر كرد، اين است كه سال‌‌هاي جواني برايان سال‌‌هاي آشنايي وي با فضاي مسموم گروه‌هاي شيطان‌پرستي و اقمار آن نظير گروه‌هاي متاليكا ، هي‌پي و... است . 
بديهي است از آن ساخت فاسد فرهنگي ، اگر انسان‌هايي به غير از برايان وارنر شكل بگيرند ، محل ترديد وجود خواهد داشت و اين هشداري است جدي به آينده تمامي كشورهايي كه در زمينه اقدام دير‌هنگام مهندسي فرهنگي ، هنوز هيچ تحركي را صورت نداده‌اند . 
در هر حال وي پس از آشنايي با اسكات ميچل گيتاريست فعال در برخي گروه‌هاي كوچك و نه چندان حرفه‌اي راك ، گروه متاليكاي خود را تشكيل مي‌دهد . 
وي در اين سال‌‌ها نام مرلين منسون را با تركيب نام دو نفر ديگر بر خود مي‌گذارد .

 

نام مرلين را از بازيگر زن بنام هاليوودي " مرلين مانرو " كه شهرت به فساد و بازي در فيلم‌هاي غير‌اخلاقي داشت و از ظاهر زيبايي برخوردار بود و منسون را نيز از نام يك كشيش ناراضي فرقه‌گرايي مسيحي بر‌مي‌گزيند . وي با همكاري عناصر ديگري همچون " گجت گين " نوازنده باس ، " مادونا واين " ، نوازنده كيبورد و " اسپوكي كيدز " چند مجموعه موسيقي را ضبط و روانه بازار مي‌نمايد . 
پس از انجام اقدامات جسورانه گروه منسون در انتخاب رنگ‌بندي صحنه ‌، نوع اجرا ، گستاخي در استفاده از الفاظ ركيك و ترويج فحشا در آثار ايشان ، " ترنست رزنور " (يكي از فعالان گروه متاليكا در آمريكا) در سال 1993 زمينه تبادل‌نظر گروه منسون كه دچار تغييرات راديكال‌تري نيز شده بود را با مدير يك شركت فعال در حوزه موسيقي آمريكا بنام " ‌تايتينگ ريكورد زليپل " را فراهم مي‌آورد . 
عناصر تازه وارد گروه و مدير شركت ياد شده زمينه‌هاي گرايش بيشتر شيطان‌مدرن را به وحشي‌گري در صحنه‌هاي اجرا و انجام اعمال خارق‌العاده يك انسان سالم و داراي هويت انساني را فراهم مي‌آورند.منسون در اين سال‌ها و به سرعت عصر توحش موسيقيايي‌اش را پشت سر گذاشت و به ستاره مبتذل ، اما پر‌مخاطب رسانه‌هاي آمريكايي بدل شد . 
اين اقدامات او را از جايگاه يك مطرب محلي در فلوريداي جنوبي خارج و از او چهره‌اي ملي در آمريكا ساخت .در طول اين مدت نگراني‌هاي برخي از اقشار اجتماعي از هنجارشكني وحشت‌زاي اين فرد ،‌زمينه‌هاي مقاومت‌هاي داوطلبانه و لغو برخي از برنامه‌هاي عمومي منسون را فراهم آورد . او در اين سال‌ها آلبوم‌هاي ضد مسيح (يا آنتي كريست)، هاليوود ، حيوانات مكانيكي 
و ... را منتشر كرد . ناگفته نماند كه حضور معنادار روزنامه‌هاي آمريكايي در چهره‌سازي اين عنصر نامطلوب فرهنگي نيز بي‌تاثير نبوده كه در جاي خود مورد بحث قرار خواهد گرفت.


اشتراک بگذارید:


پرداخت اینترنتی - دانلود سریع - اطمینان از خرید

پرداخت هزینه و دریافت فایل

مبلغ قابل پرداخت 7,000 تومان
عملیات پرداخت با همکاری بانک انجام می شود
کدتخفیف:

درصورتیکه برای خرید اینترنتی نیاز به راهنمایی دارید اینجا کلیک کنید


فایل هایی که پس از پرداخت می توانید دانلود کنید

نام فایلحجم فایل
file91_1865473_6356.zip337k